SALUT I BENESTAR
Centre de nova obertura a Manresa de salut i benestar. És un centre multidisciplinar enfocat a metges i terapeutes dels següents àmbits:
• Fisioteràpia
• Osteopatia
• Podologia
• Psicologia
• Psicopedagogia
• Logopèdia
• Dietètica i Nutrició
• Homeopatia
• Medicina Natural
• Acupuntura
• Reflexologia Podal
• Flors de Bach
• Drenatge Limfàtic
• Tallers i cursos (Reiki, Risoteràpia, Meditació…)
Hi ha diferents modalitat pels professionals. Els preus orientatius que variaran segons els m2 són:
1. OPCIÓ DE LLOGUER PER HORES i COMPARTIT
Lloguer d’un despatx amb mobiliari 1 tarda/matí a la setmana...................100 euros/mes
Lloguer d’un despatx amb mobiliari 1 dia matí i tarda a la setmana............150 euros /mes
Lloguer d’un despatx amb mobiliari 2 tardes/matins a la setmana............. 200 euros /mes
Lloguer d’un despatx amb mobiliari 2 dies matí i tarda a la setmana..........250 euros/mes
2. OPCIÓ DE LLOGUER MENSUAL
Lloguer d’un despatx (no compartit) sense mobiliari ................................300 euros/mes
Lloguer d’un despatx (no compartit) amb mobiliari .................................350 euros/mes
3. PERCENTATGE PER CONSULTA
Per cada consulta el 70% és pel terapeuta i el 30% és pel centre de salut.
En el preu sense mobiliari està inclòs:
• Llum
• Aigua
• Calefacció /aire acondicionat
• Llicències ajuntament
• Escombraries
• Atenció al client personal i telefònica
• Gestió de l’agenda
En el preu amb mobiliari està inclòs:
• Llum
• Aigua
• Calefacció/aire acondicionat
• Llicències ajuntament
• Escombraries
• Atenció al client personal i telefònica
• Gestió de l’agenda
• Taula/escriptori
• Cadira pel terapeuta
• 2 cadires pel pacient
• Camilla
• Paper per la camilla
No està inclòs en el preu:
• Trucades sortints
• Cremes, tovalloles i altres estris necessaris pels tractaments
• Vinils i propaganda. No està inclòs en el preu però es compartiran les despeses.
Avantatges d’exercir en un centre multidisciplinar que està inclòs en el preu del lloguer:
1. Administrativa compartida pels diferents professionals que s’encarrega de l’atenció al client presencial i telefònica, gestió administrativa i d’agenda.
2. No requereix inversió pels professionals de la salut.
3. Possibilitat de fer interconsultes amb els altres especialistes
4. Propaganda i màrqueting compartit.
5. Cartera de clients
6. Estalviar despeses en: llum, aigua, calefacció, aire acondicionat, escombraries…